SERVICII

  Înființarea și înregistrarea asociației de proprietari

  • Întocmirea documentației (statut, acord de asociere, procese verbale, etc.).
  • Obținerea sentinței judecătorești (depunerea dosarului cu actele de înregistrare la Judecătorie și ridicarea sentinței).
  • Obținerea Codului de înregistrare fiscală (întocmirea documentaței, depunerea dosarului la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice și ridicarea CIF-ului).
  • Comandare ștampile.

 

  Managementul financiar al Asociaţiei de Proprietari

  • Transferul utilităţilor comune.
  • Preluarea facturilor de la furnizorii de utilităţi, servicii, lucrări şi materiale.
  • Citirea apometrelor sau contactare locatari pentru transmiterea indexului şi înregistrarea acestuia (după caz, în funcţie de imobil).
  • Calcularea sumei de plată aferentă fiecărui apartament, transmiterea notelor de cosum şi afişarea listelor de cheltuieli.
  • Încasarea cotelor de întreţinere.
  • Plata facturilor.
  • Colaborarea eficientă cu furnizorii de utilităţi, servicii şi lucrări pentru remedierea problemelor apărute.
  • Întocmire notificări (în funcţie de solicitări şi necesităţi).
  • Elaborarea şi eliberarea de adeverinţe.
  • Depunerea declaraţiilor fiscale (unde este cazul).

 

  Alte servicii asigurate împreună cu firmele grupului şi prin recomandarea colaboratorilor noştri

  • Montarea interfonului.
  • Montarea cutiilor poştale şi avizierelor.
  • Curăţenie după constructor.
  • Curăţenie de întreţinere.
  • Amenajarea şi întreţinerea spaţiilor verzi.
  • Întreţinerea instalaţiilor de apă, canalizare, electrice, etc.
  • Zugrăveli la spaţiile comune.
  • Dezinfecţie/dezinsecţie/deratizare.
  • Execuţie de confecţii metalice (copertine, garduri, porţi, puncte gospodăreşti, etc).