SERVICII
Înființarea și înregistrarea asociației de proprietari
- Întocmirea documentației (statut, acord de asociere, procese verbale, etc.).
- Obținerea sentinței judecătorești (depunerea dosarului cu actele de înregistrare la Judecătorie și ridicarea sentinței).
- Obținerea Codului de înregistrare fiscală (întocmirea documentaței, depunerea dosarului la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice și ridicarea CIF-ului).
- Comandare ștampile.
Managementul financiar al Asociaţiei de Proprietari
- Transferul utilităţilor comune.
- Preluarea facturilor de la furnizorii de utilităţi, servicii, lucrări şi materiale.
- Citirea apometrelor sau contactare locatari pentru transmiterea indexului şi înregistrarea acestuia (după caz, în funcţie de imobil).
- Calcularea sumei de plată aferentă fiecărui apartament, transmiterea notelor de cosum şi afişarea listelor de cheltuieli.
- Încasarea cotelor de întreţinere.
- Plata facturilor.
- Colaborarea eficientă cu furnizorii de utilităţi, servicii şi lucrări pentru remedierea problemelor apărute.
- Întocmire notificări (în funcţie de solicitări şi necesităţi).
- Elaborarea şi eliberarea de adeverinţe.
- Depunerea declaraţiilor fiscale (unde este cazul).
Alte servicii asigurate împreună cu firmele grupului şi prin recomandarea colaboratorilor noştri
- Montarea interfonului.
- Montarea cutiilor poştale şi avizierelor.
- Curăţenie după constructor.
- Curăţenie de întreţinere.
- Amenajarea şi întreţinerea spaţiilor verzi.
- Întreţinerea instalaţiilor de apă, canalizare, electrice, etc.
- Zugrăveli la spaţiile comune.
- Dezinfecţie/dezinsecţie/deratizare.
- Execuţie de confecţii metalice (copertine, garduri, porţi, puncte gospodăreşti, etc).